Δευτέρα 23 Μαΐου 2011

Τα νοητικά αίτια της ασθένειας...μια άλλη προσέγγιση



Τη τελευταία φορά που κατέβηκα στο βιβλιοπωλείο πολιτεία έπεσε στα χέρια μου το βιβλίο της Louise L.Hay,΄΄θεραπευσε το σώμα σου΄΄(εκδόσεις:μπολερό εκδοτική),το οποίο  αναφέρεται στα νοητικά αίτια κάθε ασθένειας..Μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση γιατί με ένα τρόπο συμπληρώνει σε ένα άλλο επίπεδο τις γνώσεις μας για την ασθένεια ορίζοντας όπως θα διαβάσετε παρακάτω την ασθένεια,τη πιθανή αιτία που σχετίζεται με αυτή (σε νοητικό επίπεδο πάντα) και παράλληλα προτείνει ένα τρόπο σκέψης και αντιμετώπισης αυτής...Όπως αναφέρει και η ίδια στο πρόλογο της ,το παρόν  βιβλίο αφύπνιζε μέσα στο άτομο την ικανότητα να συμβάλλει στη δική του θεραπευτική διαδικασία.Παρακάτω παραθέτω κάποια παραδείγματα,έτσι για να πάρετε μια ιδέα:
Γυναικολογικά προβλήματα: Άρνηση του εαυτού.Απόρριψη της θηλυκότητας.Απόρριψη του θηλυκού στοιχείου.(πιθανή αιτία).Νέος τρόπος σκέψης: Απολαμβάνω τη θηλυκότητα μου.Μου αρέσει που είμαι γυναίκα.Αγαπώ το κορμί μου.      Δυσκοιλιότητα: Αρνούμαι να εγκαταλείψω τις παλιές μου ιδέες.Προσκολλημένος στο παρελθόν.Μερικές φορές τσιγκούνης.(πιθανή αιτία). Νέος τρόπος σκέψης: Καθώς εγκαταλείπω το παρελθόν,έρχεται το καινούργιο,το γεμάτο Ζωή και φρεσκάδα.Επιτρέπω στη ζωή να ρέει μέσα σε μένα. Εθισμοι: Αποφυγή του εαυτού.Φόβος.Δεν γνωρίζω πως να αγαπώ τον εαυτό μου.Νέος τρόπος σκέψης: Τώρα ανακαλύπτω πόσο θαυμάσιος είμαι.Επιλέγω να αγαπώ και να απολαμβάνω τον εαυτό μοu.Καρδιακή προσβολή:Αποστραγγίζω τη χαρά από τη καρδιά μου για λόγους οικονομικούς,κοινωνικούς,επαγγελματικούς κτλ(πιθανή αιτία)..Νέος τρόπος σκέψης:Φέρνω πίσω τη χαρά στο κέντρο της καρδιάς μου.Εκφράζω αγάπη προς άλλους. Πάχος κοιλιάς:θυμός γιατί μου έχουν αρνηθεί τη θρέψη.(πιθανή αιτία).Νέος τρόπος σκέψης:Τρέφω τον εαυτό μου με πνευματική τροφή και είμαι ικανοποιημένος και ελεύθερος.Καουρες: Φόβος,φόβος,φόβος.Ασφυκτικός φόβος.(πιθανή αιτία).Νέος τρόπος σκέψης: Αναπνέω ελεύθερα και βαθιά.Είμαι ασφαλής.Εμπιστεύομαι τη πορεία της Ζωής.
Έλκος στομάχου: Φόβος.Πεποίθηση πως δεν είμαι αρκετά καλός.Αγωνιώ να δώσω ευχαρίστηση.(πιθανή αιτία).Νέος τρόπος σκέψης: Αγαπώ και αποδέχομαι τον εαυτό μου.Είμαι σε αρμονία με τον εαυτό μου.Είμαι υπέροχος. Αυτά και άλλα πολλά αναφέρονται σε αυτό το ενδιαφέρον μικρο βιβλίο το οποίο  δεν σας κρύβω με εβαλε σε σκέψεις...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου